Ke$ha hade en konsert i Sverige


Ke$ha hade en konsert här i Sverige i somras. Jag visste inte om att hon skulle komma till Sverige. Så då blev jag jätte ledsen när jag fick reda på att hon hade varit i Sverige. Jag skulle så jätte gärna vilja se henne. För hon är en av mina favorit kändisar. Men nu ska jag inte fortsätta prata/skriv om detta.
Men hon var då i Karlskrona på Putte i Parken och hade en konsert.

Var någon i Karlskrona då och såg Ke$ha? Kommentera gärna i så fall och säg hur det var!
Ni som inte var där som jag och inte såg henne. Skulle ni viljat sett henne?

Kommentarer
Postat av: LifeIsAMovie - Sveriges bästa filmblogg

Hej, vi har lagt till er också :)



Kram

/Jojjo, grundare & webbmaster

2011-10-20 @ 23:11:32
URL: http://lifeisamovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0